תומר

ישבנו לנו בהוסטל ואכלנו את ארוחת הערב שבישלנו לנו, אני כבר לא זוכר מה הכנו באותו ערב, כשנכנסו שני אנשים ושאלו אם נוכל להצטרף מחר למשלחת חיפוש לשלושה ימים.

לפני קצת יותר משבועיים נפל תומר אחואן מהסירה ברפטינג בנהר אפורימק ומאז לא נראה. המשפחה, החברים והביטוח ארגנו משלחת חיפוש.

מי שמכיר אותי יודע, שיותר משאני אוהב להסתובב בלי תוכניות אני אוהב להסתובב עם תוכניות ואז לשנות אותן ברגע האחרון למשהו שלא חשבתי עליו קודם, ככה גם קניתי את הכרטיס לבואנוס איירס.

אז כשישבנו בהוסטל ואכלנו את ארוחת הערב שלנו, והגיעו יאיר ושרון לחפש מתנדבים לחיפושים לקח קצת יותר משתי דקות של הרהורים עד ששאלתי את אוריה "טוב, אתה בא איתי?". אוריה בא, וגם יעל ולירון אישרו הגעה. למחרת בבוקר בבית חב"ד פגשנו את מתן שהשלים את המשלחת וקיבלנו תדריך, ומשם נסענו לנהר, להחליף את המשלחת הנוכחית.

בימים הבאים ישבנו חמשתנו על חוף מקסים של הנהר, איפה שהזרם נהיה רגוע, ובהינו במים. שיחקנו קלפים ובהינו במים. בישלנו, אכלנו ובהינו במים. ובלילה הדלקנו גנרטור ובהינו במים. לשלושה ימים הפסקנו לטייל וניסינו למצוא את תומר.

ואל תחשבו שסבלנו שם, על גדת נהר האפורימק. שלושה ימים של זולא על החוף, בדיחות של חיפושים והרבה זבובי חול. אם היו מבקשים ממני להשאר עוד שבוע לא הייתי מתנגד.

אבל לא ראינו זכר לתומר, לא בגד ולא גופה, וכשנגמרה המשמרת שלנו החליפה אותנו בחוף המשלחת האחרונה. ביום ראשון כל החיפושים המאורגנים ייפסקו – מהחוף שלנו, בסריקה בנהר וממסוק.